Kennissessie 'Hoe creëer je major donor leads met een middle donor programma?'

| Goede Doelen Nederland | toegankelijk voor leden

In de afgelopen jaren hebben de meeste goede doelen een start gemaakt met grote giftenwerving. Zij richten zich doorgaans op het verbinden van particulieren die groot geven bij leven of via hun nalatenschap, op bedrijven en op vermogensfondsen. Steeds meer organisaties boeken mooie resultaten en breiden inmiddels ook uit naar programma’s voor middle donors.

Deze uitbreiding van activiteiten om de top van de donateurspiramide te vullen, heeft invloed op de fondsenwerving capaciteit van goede doelen. Of anders gezegd: op zijn minst vraagt het om efficiënte werkmethodes om alle nieuwe groepen van grotere gevers met succes te bedienen.

Via 3 kennissessies, speciaal ontwikkeld voor onze leden, staan we stil bij de kansen en uitdagingen waar goede doelen voor staan, en hoe je tot een efficiënte variant van geïntegreerd relatiemanagement komt.

Op dinsdag 3 juli starten we met sessie 1: ‘Geïntegreerd relatiemanagement met grotere gevers: waarom en wat levert het op?’.
Vera Peerdeman en Hans Broodman delen hun jarenlange ervaring met grotere giftenwerving. Zij begrijpen als geen ander voor welke uitdagingen goede doelen komen te staan bij het opzetten en uitbouwen van relatiemanagement programma’s. Zij delen interessante tips over het bundelen van capaciteit, middelen en activiteiten om zo efficiënt mogelijk door te groeien naar meer resultaat uit grotere gevers.

De serie bestaat in totaal uit 3 kennissessies die plaatsvinden bij Goede Doelen Nederland:

  • Geïntegreerd relatiemanagement met grotere gevers: waarom en wat levert het op
    ​dinsdag 3 juli van 14.00 – 17.00 uur
  • Hoe creëer je major donor leads met een middle donor programma?
    ​donderdag 20 september van 14.00 – 17.00 uur
  • Hoe combineer je nalatenschappenwerving en grote giftenwerving efficiënt en doeltreffend?
    donderdag 22 november van 14.00 – 17.00 uur

Voor wie?
Deze sessies zijn met name interessant voor managers fondsenwerving en relatiemanagers. Of anders gezegd: voor fondsenwervers die op zoek zijn naar efficiëntie in het relatiemanagement met grotere gevers en meer rendement willen halen uit het contact met deze groep. 

Aanmelden
Je kunt je in één keer aanmelden voor de gehele serie van 3 kennissessies, maar je kunt er ook voor kiezen om je apart voor één of meerdere sessies aan te melden.
Aanmelden kan via aanmelden@goededoelennederland.nl. Geef duidelijk aan welke kennissessie(s) je wilt bijwonen.

Stel een vraag

Christine van Blitterswijk

beleidsmedewerker Marketing & Fondsenwerving
020 - 422 99 77
Email