Kennissessie “De winst van mini journeys”

| Goede Doelen Nederland | toegankelijk voor leden

De kennissessie De winst van mini journeys organiseert Goede Doelen Nederland samen met partner Christal. Hoe integreer je e-mailmarketing en telemarketing op eenvoudige wijze zodat er persoonlijke mini journeys ontstaan: de weg die een (potentiële) donateur aflegt tijdens het contactmoment.

Deze kennissessie wordt gehouden op het kantoor van Goede Doelen Nederland, van 14:30 uur tot 17:30 uur.

Christal zal deze middag toelichten hoe je eenvoudig mini journeys realiseert door e-mail en telemarketing in één campagne te combineren. We bekijken de mogelijkheden van personalisatie zonder extra voorbereidingstijd voor de fondswerver. Aan de hand van een aantal recente praktijkcases worden er voorbeelden gegeven van concrete mogelijkheden. Elke praktijkcase kent natuurlijk zijn eigen leermomenten, die we je ook niet zullen onthouden.

Programma

14:00 uur – 14.30 uur:   inloop14:30 uur – 16.00 uur:   Suzanne Bloem (E-mailmarketeer) en Frank Swinkels (directeur) van Christal vertellen hoe je winst kan halen door gebruik te maken van “mini journeys” bij telemarketing.
16:00 uur – 16.30 uur:   Q&A sessie – Alle vragen welkom!
16:30 uur – 17.30 uur:   netwerkborrel

Met jullie input maken we samen de transformatie van losse telemarketing- en e-mailacties naar mini-journeys waarin het persoonlijk benaderen van de respondent centraal staat.

Aanmelden
Aanmelden voor deze inspirerende kennissessie kan via info@goededoelennederland.nl.

Stel een vraag

Jørgen Stoffers

relatiemanager inkoop
06 - 31 93 21 16
Email
Bekijk ook