Succesvol initiatief Booking.com

Sinds juli dit jaar hebben al meer dan 50 leden van Goede Doelen Nederland een eigen Booking.com link aangevraagd. Voor elke boeking via deze eigen link ontvangt het goede doel 7% van het boekingsbedrag. Gemiddeld per boeking is dat een bedrag tussen de €17 en €20. In de afgelopen 4 maanden is er via Booking.com al €10.000 door onze leden opgehaald.

Het initiatief werkt als volgt:

  • Het goede doel vraagt een eigen Booking.com link met logo (een Co-branded versie) aan bij Booking.com. Voorbeeld van een Co-brand zie www.booking.com/goededoelennederland.
  • Medewerkers, leden, donateurs, familie, vrienden etc. kunnen een overnachting boeken via de Booking.com link van jullie organisatie.
  • Booking.com doneert 7% van het boekingsbedrag aan het goede doel. Hieraan zijn voor de consument en de accommodatie van verblijf GEEN extra kosten verbonden.
  • Ook buitenlandse vestigingen van het goede doel kunnen hiervan gebruik maken.
  • Hoe vaker de verwijzingen naar de eigen Booking.com link, des te hoger de opbrengst.
  • Bespaar ook 7% op de eigen verblijfkosten van je organisatie.

Lees hier meer over dit succesvolle initiatief.

Om je aan te melden en voor vragen kun je contact opnemen met Sabrina Harmon sabrina.harmon@booking.com of 020-715 30 20.

Ledenberichten
Meer ledenberichten