Marketing & fondsenwerving

Breakfast Club: Maak je fondsenwervende uitingen nóg wervender

Goede Doelen Nederland en Nassau Fundraising organiseren vier keer per jaar op dinsdagochtend een online rondetafelgesprek. Een inspirerende start van jouw dag.

Jaarlijks maak je, of draag je bij aan, verschillende communicatie-uitingen voor jouw organisatie. Je maakt deze zo wervend mogelijk, maar ziet ook ruimte voor verbetering. De volgende vragen staan centraal tijdens de Breakfast Club:

  • Hoe kijkt iemand van buiten de organisatie naar jouw uitingen?
  • Waarom zou iemand wel of niet doneren na het zien van jouw mailing of campagne?
  • Hoe steken collega’s van andere goede doelen hun uitingen in?
  • Hoe kan je jouw uitingen nóg wervender maken?

Deze vragen staan centraal tijdens de Breakfast Club op 24 september, van 9.00 tot 10.00 uur. Deze sessie is interactief. Je kan hier ervaringen uitwisselen met collega fondsenwervers en de experts van Nassau Fundraising. Er is ruimte om vragen te stellen en er worden praktische voorbeelden gedeeld. De sessie wordt geleid door Hans Broodman van Nassau Fundraising. Je zit met hem en andere fondsenwervers om de virtuele ontbijttafel. Het geeft je dag een inspirerende kickstart!

We gaan tijdens deze interactieve sessie graag in op wat jullie willen weten. Stuur jullie vragen, tips of voorbeelden over dit onderwerp naar Patricia van Ogtrop via vanogtrop@goededoelennederland.nl, graag uiterlijk dinsdag 10 september, dan laten we die aan de orde komen tijdens de sessie.

Praktische informatie

  • Datum: dinsdag 24 september
  • Tijd: 9.00 tot 10.00 uur
  • Locatie: online via Zoom, de sessie wordt niet opgenomen
  • Kosten: gratis
  • Aanmelden: via het inschrijfformulier hieronder
  • Voor wie: leden van Goede Doelen Nederland

Over de Breakfast Club

De Breakfast Club is een online rondetafelgesprek, dat vier keer per jaar op de dinsdagochtend wordt georganiseerd door Goede Doelen Nederland en Nassau Fundraising. Een inspirerende start van jouw dag. Samen met collega fondsenwervers en de experts van Nassau Fundraising worden ervaringen uitgewisseld over actuele fondsenwerving thema’s.

De Breakfast Clubs komen voort uit de samenwerking met Nassau Fundraising, onze partner op het gebied van relatiegerichte fondsenwerving trainingen. Leden ontvangen 10% korting op de reguliere trainingen van Nassau Fundraising. Geef bij je aanmelding voor de trainingen aan dat je lid bent van Goede Doelen Nederland als je van deze korting gebruik wilt maken. Lees meer over de samenwerking en het ledenvoordeel.

Inschrijven