Voor goede doelen

Werken aan kennis, kwaliteit en resultaten

Wij ondersteunen onze leden bij het voeren van een professionele en efficiënte bedrijfsvoering door kennis- en kwaliteitsontwikkeling op uiteenlopende terreinen zoals HR, schenken & nalaten, betalingsverkeer, bedrijfsvoering & financiën, innovatie, fondsenwerving, marketing, communicatie en vrijwilligersmanagement. Met ons uitgebreid dienstenaanbod behalen onze leden bovendien veel voordeel.

Bureaunalatenschappen tandwiel

Uitgelicht

De rake zaak0
Volg speciaal ontwikkelde workshops over 'fondsenwerving in de zakelijke markt' met expert zakelijke partnerships Suzanne van Esser
Academie NB banner
Bijeenkomst: Hoe donateurgericht is de fondsenwerving in Nederland 2024?
Helpdesk
Helpdesk van deskundigen voor alle vragen

Ledenberichten

Mensen stoelen ipad ADJ 740x320
Nieuwe inkoopsamenwerking: ADJ – organisatieadvies, talentontwikkeling en werving & selectie
Bedrijfsvoering & financiën
Muller XXL foto dementie 600x300
Nieuwe inkoopsamenwerking: MullerXXL Print & Sign – druk- en printwerk tegen ledentarieven
Communicatie
Factsheet inkoop 2023 740x320
Jaaroverzicht: inkoopafspraken 2023
Inkoop
Naar alle ledenberichten

Word lid van Goede Doelen Nederland

James Wattstraat 100

Heb je interesse in ons lidmaatschap? Wil je weten wat we je als brancheorganisatie zoal te bieden hebben? 

Word lid

Nieuwsberichten

Default news listing image
Stichting De Buurt nieuw lid bij Goede Doelen Nederland
Default news listing image
Adviesrapport behoud giftenaftrek: reactie op aangekondigde bezuiniging op de giftenaftrek en op het SEO onderzoek ‘Geven en nemen’
Default news listing image
Ingrid van Engelshoven nieuwe voorzitter van raad van toezicht Goede Doelen Nederland
Naar al het nieuws

Komende bijeenkomsten

Vergadering Commissie Bedrijfsvoering en Financiën
Training morele oordeelsvorming
Maak online kennis met Muller XXL Print & Sign
Naar de agenda