Marketing & fondsenwerving

De samenleving verandert snel. Dit heeft consequenties voor de wijze waarop goede doelen donateurs benaderen en werven. Samen met onze leden werken we aan een duurzame inzet van de diverse wervingsmethoden. Op deze pagina vind je alles wat wij doen om leden hierin te ondersteunen. Vragen kun je stellen aan de deskundige op dit gebied via de Helpdesk.

Op de hoogte blijven van de ontwikkelingen op het gebied van marketing & fondsenwerving? Als lid van Goede Doelen Nederland kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief marketing & fondsenwerving die vier keer per jaar verschijnt. Login op jouw account en vink de nieuwsbrief aan onder ‘mijn profiel’.


De Denktank Marketing & Fondsenwerving denkt na over proactieve communicatie over fondsenwerving en de sector, en over het versterken van duurzame fondsenwerving. 

Thema marketing en fondsenwerving

Marketing & fondsenwerving in ledenberichten

Default news listing image
Leergang Maatschappelijke Filantropie
Marketing & fondsenwerving
Default news listing image
ZZP'ers en schijnzelfstandigheid
Marketing & fondsenwerving
Default news listing image
Uitkomst enquête Geven in Nederland
Marketing & fondsenwerving

Masterclasses Fondsenwerving

Masterclasses Fondsenwerving Logo blauwe achtergrond

Goede Doelen Nederland introduceert in 2024 een exclusieve reeks Masterclasses met experts uit fondsenwerving van diverse goede doelen. Deze Masterclasses zijn exclusief toegankelijk voor medewerkers van onze leden. Inschrijven kan tot 21 januari 2024! 

Lees hier meer over deze Masterclasses

Gerelateerde bijeenkomsten

Kijkje in de Keuken bij Stichting ALS Nederland
Online Kennissessie: Geeftrends in fondsenwerving met Data Inside
Training donateur centraal: creëren van betekenisvolle ervaringen voor duurzame relaties