Marketing & fondsenwerving

Extra workshop Van campagne-idee naar geoliede dataverwerking

Vanwege veel belangstelling voor deze workshop op 14 december, herhalen we deze op 1 februari.

Deze workshop zit vol door het aanmeldformulier in te vullen kom je op een wachtlijst te staan.

Deze workshop Van campagne-idee naar geoliede dataverwerking met Fonds Slachtofferhulp en CRM-leverancier Nexios de workshop op 14 december jl. zat heel snel vol. Daarom herhalen we deze in het nieuwe jaar op donderdag 1 februari van 14.00 tot 16.00 uur bij Goede Doelen Nederland.

De workshop is bedoeld voor fondsenwervers, marketeers en CRM-verantwoordelijken en iedereen die wil weten hoe je jouw jaarplanning met alle campagnes rond werving, upgrades, behoud, etc. via alle kanalen als face-to-face, direct mail, telemarketing, etc. omvormt tot een geoliede machine, waarbij bijna alles automatisch gaat.

Stefan Wegenaar, fondswerver van Fonds Slachtofferhulp, vertelt hoe zijn fondsenwervende programma eruit ziet. Welke campagnes draait hij in een jaar en hoe maakt hij daarvoor optimaal gebruik van hun CRM-systeem. Maxim Kapteijns, oprichter en directeur van Nexios, is leverancier van dat systeem en biedt met zijn team ondersteuning bij het maken van selecties, verwerken van campagne resultaten en verzorgen van rapportages.

Aanvullende informatie en aanmelden
De workshop vindt plaats op het Kantoor Goede Doelen Nederland, Amsterdam (James Wattstraat 100, 5e etage). Kijk hier voor een routebeschrijving. De inloop is vanaf 13:45 uur. Na afloop is er nog tijd om na te praten en te netwerken (met een drankje). Deelname is gratis. 

Inschrijven