Marketing & fondsenwerving

Kijkje in de keuken bij KNGF Geleidehonden | 15 juni

KNGF Geleidehonden helpt mensen met een beperking hun grenzen te verleggen met behulp van een professioneel opgeleide hond. Margot Bakker, fondsenwerver bij KNGF Geleidehonden, vertelde tijdens Kijkje in de keuken over de nieuwe merkstrategie 'KNGF opent werelden'. Dit leidde eind vorig jaar tot een nieuwe koers met meer focus op de impact van de hulphond op het leven van de cliënt en wat deze merkstrategie voor de fondsenwerving betekent. Rowan Loopstra, stagiaire bij KNGF, heeft deze maand haar afstudeeronderzoek voor KNGF afgerond en deelde haar proces van het ontwikkelen van een vernieuwend digitaal fondsenwervend evenement dat aansluit bij de nieuwe merkstrategie en de achterban van KNGF.

Datum
Dinsdag 15 juni
Tijdstip
16.00 – 16.45 uur
Voor wie
Leden van Goede Doelen Nederland of Nederland Filantropieland
Locatie
Via Zoom

De presentatie van deze sessie vind je onder DOCUMENTEN (achter de inlog).

Goede Doelen Nederland heeft het programma Kijkje in de keuken van Nederland Filantropieland online voortgezet. Elke derde dinsdag van de maand nodigen we een goed doel uit om over een actueel thema op het gebied van fondsenwerving te vertellen. Er is veel ruimte om vragen te stellen en met elkaar in gesprek te gaan.

De data zijn:

  • Dinsdag 16 februari
  • Dinsdag 16 maart
  • Dinsdag 20 april
  • Dinsdag 18 mei
  • Dinsdag 15 juni
  • ​Dinsdag 21 september
  • Dinsdag 19 oktober
  • Dinsdag 16 november