Communicatie Marketing & fondsenwerving

Training donateur centraal: creëren van betekenisvolle ervaringen voor het bouwen van duurzame relaties

Hoe kun je als goed doel (de wensen en behoeften van) jouw donateur centraal stellen?

Hoe kun je als goed doel de emotionele en financiële betrokkenheid van supporters en donateurs vergroten? Hoe zorg je voor meer tevreden en loyale donateurs die langer blijven, meer geven en positief praten over de geefbeleving en jouw organisatie? Hoe bouw je consistent aan een duurzame relatie met jouw doelgroep?

Tijdens deze eendaagse training op maandag 9 december, leer je meer over hoe je donateurs centraal kunt stellen binnen je marketing en fondsenwerving strategie en betrokken houdt bij je missie als goed doel.

Meer over de inhoud van de training vind je in de bijlage (onderaan deze pagina, bij Downloads).

Vooraf aan de training, krijg je als deelnemer een vragenlijst opgestuurd (QuickScan Donateur Centraal) om te inventariseren hoe volwassen jouw organisatie is en waar jullie nu staan op dit gebied. Tijdens de training krijg je een template en ga je aan de slag met je eigen actieplan om de donateur (meer) centraal te stellen. Op 8 juli is er een onlinebijeenkomst via Teams van max. 2 uur om de implementatie van het actieplan in de praktijk te bespreken, je vragen te stellen, advies te krijgen en te leren van je Peers.

Voor wie?
Voor iedereen die werkzaam is bij onze lidorganisaties. De training is met name geschikt voor fondsenwervers.

Kosten
Deelnemersprijs voor leden van Goede Doelen Nederland is € 205,00 per workshop, inclusief lunch.

Over Gülsün Gün en Studio 4 Impact
Gülsün heeft in 2020 Studio 4 Impact opgericht, het experience & engagement bureau voor goede doelen. Samen met haar team helpt zij goede doelen een duurzame relatie te bouwen met hun achterban door het creëren van betekenisvolle ervaringen, bijvoorbeeld in journeys. Dit doen zij door hun klanten te begeleiden meer datagedreven en donateurgericht te denken en werken met als doel met meer mensen en inkomsten, meer impact te maken.

Studio 4 Impact werkt onder andere voor Aidsfonds, Antoni van Leeuwenhoek Foundation, Oxfam Novib, Amref Flying Doctors, KNGF Geleidehonden, Dierenbescherming, Waddenvereniging, Nierstichting en Vogelbescherming.

Praktische informatie
De workshop vindt plaats op het kantoor van Goede Doelen Nederland, James Wattstraat 100 in Amsterdam (5e etage). De workshop start om 09:30 (inloop vanaf 09.00) en duurt tot 16:30 uur. Er is één uur lunchpauze. Als je vragen hebt, kun je contact opnemen met Patricia van Ogtrop via vanogtrop@goededoelennederland.nl. Er kunnen maximaal 15 deelnemers per workshop meedoen, dus meld je snel aan.

Annuleringsvoorwaarden
Let op: bij annulering vanaf twee weken vóór de training ben je 50% van de kosten verschuldigd en bij annulering vanaf één week vóór de training ben je 100% van de kosten verschuldigd. Je kunt je wel laten vervangen door een collega. Bij aanmelding ga je automatisch akkoord met deze annuleringsvoorwaarden. Goede Doelen Nederland behoudt zich het recht voor de workshop te annuleren bij onvoldoende aanmeldingen.

Inschrijven