Marketing & fondsenwerving
Webinar - Het geheim van digitale fondsenwerving voor onderbezette organisaties
We zien een verschuiving van budgetten van traditionele kanalen naar een volledig digitale klantervaring. Online marketeers en databasemanagers zijn niet aan te slepen in de sector. Daarom is iedere organisatie onderbezet. Ewald Verhoog, auteur van een recent boek over digitale fondsenwerving, zal uit de doeken doen hoe je ook met beperkte mankracht slim kunt blijven groeien.
Ewald geeft 3 geheimen prijs:
• het belangrijkste doel van je website
• de snelste weg naar gratis leads
• hoe je tot wel 20 keer meer uit je e-mailadressen kan halen
Hij verzorgt dit webinar samen met Erwin Polderman, verantwoordelijk voor de communicatie bij de Vegetariërsbond. Erwin zal toelichten hoe zij leadwerving inzetten om steeds meer leden aan te trekken. Dit webinar kan interessant zijn voor organisaties van elke omvang. Wil je alvast wat leuke inzichten opdoen? Doe dan de quiz op de website van het boek van Ewald en raad welke uitingen in de A/B testjes het best scoorden.
Over de sprekers
Ewald Verhoog is interim fundraiser en schrijver van het boek ‘The almost definitive book about Digital Fundraising’. Ewald is daarnaast sparringpartner voor ambitieuze goede doelen en opleider voor particuliere fondsenwervers via Fundraising.Love.
Erwin Polderman is sinds 2019 als communicatiestrateeg bij de Vegetariërsbond verantwoordelijk voor de promotie van vegetarische voeding in Nederland.
Wieb van de Donk is managing partner bij WWAV, het bureau voor creatieve marketing en communicatie voor non-profits. WWAV helpt ambitieuze goede doelen en andere non-profits om mensen in beweging te brengen. Daarvoor ontwikkelen ze creatieve marketing en communicatieoplossingen. Wieb werkt al 20 jaar bij WWAV, heeft een achtergrond in art direction, conceptontwikkeling en strategie, en betrokken bij de ontwikkeling van vele goede doelen campagnes.
Je kunt hier de opname terugzien: