Communicatie
Marketing & fondsenwerving
Webinar - Hoe de plofkip uit de supermarkt verdween. En what’s next?
Op 13 januari trappen we het webinarjaar af met Anne Hilhorst, directeur Wakker Dier. Zij gaat ons een kijkje in de keuken geven over de aanpak van Wakker Dier om de plofkip uit de supermarkten te krijgen. Welke rol heeft Wakker Dier gepakt en waarom? Welke stappen zijn er gezet om dit voor elkaar te krijgen? Welke rol had de achterban van Wakker Dier? Nu de plofkip uit de supermarkt is, richt Wakker Dier haar pijlen op horeca, groothandels, poeliers en slagerijen. Anne vertelt meer over hoe ze dat precies aanvliegen.
Je leest hier en hier meer over het onderwerp.
Over de spreker
Anne Hilhorst is voorzitter bestuur en directeur. Anne heeft een achtergrond in biologie en is gefascineerd door dieren en de natuur. Ze betreurt dat mensen meestal voor de makkelijkste weg kiezen als ze hun boterham beleggen. Want ze weten niet of willen niet weten wat ze veroorzaken met hun keuze. Hoeveel leed er achter vlees, zuivel en eieren zit. En daar wil ze wat aan doen. Door de diervriendelijke keuze de makkelijkste keuze te maken.
Moderator: Wieb van de Donk is managing partner bij WWAV, het bureau voor creatieve marketing en communicatie voor non-profits. WWAV helpt ambitieuze goede doelen en andere non-profits om mensen in beweging te brengen. Daarvoor ontwikkelen ze creatieve marketing en communicatieoplossingen. Wieb werkt al 20 jaar bij WWAV, heeft een achtergrond in art direction, conceptontwikkeling en strategie, en betrokken bij de ontwikkeling van vele goede doelen campagnes.
Bekijk hier de opname: