Communicatie Marketing & fondsenwerving

Webinar - Hoe je met een sterke contentstrategie en social media meer impact kunt maken

In dit webinar op woensdag 11 september vertelt Michael Overzier hoe kleinere en/of groeiende organisaties met een sterke contentstrategie en het effectief inzetten van social media meer impact kunnen realiseren. We krijgen o.a. een kijkje in de keuken bij ForwardIncubator (Forward-Inc.), een organisatie die ondernemers met een vluchtachtergrond ondersteunt in de start, groei en financiering van hun bedrijf. We horen van Farha Abdula, senior manager marketing & advertising bij Forward Incubator, hoe zij deze middelen inzet om deelnemers en vrijwilligers te werven en hun impact te vergroten. Farha is Engelstalig en een deel van het webinar is daarom in het Engels.

Wat je verder kunt verwachten:

  • Best Practices: Effectieve methoden die ForwardIncubator toepast.
  • Tips en Tricks: Praktische adviezen voor betere resultaten.
  • Valkuilen: Veelvoorkomende fouten en hoe deze te vermijden.

Het webinar is geschikt voor iedereen met interesse in contentstrategie en social media, van beginners tot ervaren professionals. Het webinar is extra interessant voor mensen die werken voor kleinere en/of groeiende organisaties.

Het webinar wordt namens Goede Doelen Nederland voorgezeten door Wieb van de Donk (Managing Partner Creative bij Happy Horizon non profit).

Over de spreker(s)
Michael Overzier
is marketing en digital strateeg. Hiervoor eigenaar en oprichter van WeLikeMilk, digital boutique agency. Michael heeft meer dan 25 jaar ervaring op het snijvlak van marketing, media en technologie bij zowel adverteerders, uitgevers en aan bureauzijde. Michael heeft nationaal en internationaal toonaangevende spelers, zoals Heineken, Funda, Achmea en Philips, geadviseerd op het gebied van strategie, media en digitale transformatie.

Farha is een marketeer en adverteerder, oorspronkelijk uit Mozambique en nu ruim 2,5 jaar werkzaam in Nederland voor Forward-Inc, met een passie voor het creëren van boeiende merkverhalen en het ontwikkelen van effectieve communicatiestrategieën. Ze is gespecialiseerd in het helpen van bedrijven en organisaties om verbinding te maken met hun doelgroepen en zo hun marketingdoelen te bereiken.

Wieb van de Donk (moderator) is Managing Partner Creative van marketingcommunicatie bureau Happy Horizon non profit (voorheen WWAV). Happy Horizon specialiseert zich in het vertalen van complexe inhoud naar slimme marketing en activerende communicatie. Wieb is een kritische denker en doener! Hij bouwt graag bruggen tussen strategie en creatie. Wieb is een ervaren moderator en heeft al tientallen webinars gemodereerd.

Praktische informatie
Het webinar vindt online plaats op woensdag 11 september van 11.00 tot 12.00 uur via Zoom webinars. Het webinar is gratis toegankelijk voor iedereen die interesse heeft. Het webinar wordt opgenomen en wanneer je bent aangemeld ontvang je automatisch een link naar de opname.