Communicatie Marketing & fondsenwerving Impact Innovatie

Webinar - Impact maken met filmische creativiteit

Volg op donderdag 30 mei van 10 tot 11 uur het webinar over 'impact maken met filmische creativiteit' met Bas Welling, co-founder en CEO van Wefilm en maker van vele succesvolle gedragscampagnes voor duurzaamheid, verkeersveiligheid en gezondheid. Het werk van Wefilm is meer dan 500 miljoen keer bekeken en bekroond met honderden (inter)nationale awards. Dit jaar is Wefilm genomineerd voor Bureau van het Jaar 2023.

Tijdens het Kennisfestival van Goede Doelen Nederland op 8 november 2023 gaf Bas hierover een exclusieve kennissessie. Die sessie werd zo goed beoordeeld, dat we Bas gevraagd hebben om zijn verhaal nu ook voor een breed publiek te delen in een webinar.

Wefilm maakte samen met Interpolis de veelbekroonde campagnes Smoorverliefd en Mis Niks, waarin jongeren gewaarschuwd worden voor de gevaren van appen op de fiets. In “Stukje van Mij” gingen KPN en Meau de strijd aan tegen online shaming. Ook strijdt Wefilm al jaren tegen roken en vapen in samenwerking met Artsenslaanalarm, onder andere door influencers op TikTok succesvol aan te spreken geen vapes meer in hun video’s te laten zien. Door spraakmakende concepten onder 1 dak te combineren met high-end productie en slimme distributie, weet het werk van Wefilm keer op keer meetbare impact te maken. Hoe kan creativiteit ook direct bijdragen aan jouw impact-doelen in plaats van oproepen voor donaties? Welke functie heeft het om mensen emotioneel te raken? En hoe komt zoiets tot stand?

Bas zal je tijdens het webinar inspireren met aansprekende en actuele voorbeelden en geeft aan het eind van webinar ook een aantal praktische handvatten mee. Het webinar wordt opgenomen en wanneer je bent aangemeld ontvang je de volgende dag automatisch een mail met een link naar de opname.