Marketing & fondsenwerving

Webinar - Trends in marketing: Hoe word je toekomstbestendig?

Elke drie weken organiseren we op donderdagochtend van 10 tot 11 uur een gratis live webinar over allerlei interessante onderwerpen met betrekking tot het werk van goede doelen.

Wellicht weet je al dat het Platform Innovatie in Marketing (PIM) jaarlijks een inspirerend trendrapport uitbrengt, zodat organisaties in kunnen spelen op de grote bewegingen in het vakgebied.

Op 12 oktober van 10:00 tot 11:00 zullen Rob Beltman (Marketing expert en medeoprichter H3ROES), Anne de Boer (beleidssecretaris en medewerker belangenbehartiging bij Alzheimer NL) en Jeroen van Woudenberg (senior relatiemanager bij Het Vergeten Kind) in gesprek gaan over het PIM trendrapport van 2023 en wat je er in de praktijk als goed doel mee kunt. Ze doen dat onder de inspirerende leiding van gespreksleider Marie-Claire de Waal, partner en strateeg bij communicatiebureau Happy Horizon non profit.

Neem deel en ontdek hoe jouw inzet op marketing, communicatie en fondsenwerving geraakt wordt door de grote ’toekomstversnellers’ die PIM signaleerde. Stel daarom ook al je vragen via de chat tijdens dit live webinar, dat uiteraard ook na afloop terug te kijken is voor wie zich in heeft geschreven. Onderwerpen die zeker aan de orde komen tijdens het webinar:

  • Is het denken in groepsidentiteiten en demografie, of zelfs persona, echt passé?
  • Biedt de beweging van impact-neutralisatie naar impact optimalisatie kansen voor jou?
  • Kun je open source samenwerking aangaan zonder onnodig kwetsbaar te zijn?

Ben je al benieuwd naar het PIM trend rapport 2023? Je vindt het rapport onder 'downloads'.

Bekijk hieronder de opname terug.