Marketing & fondsenwerving
Workshop: Hoe verover je weer het hart van je voormalig donateur? met Greenpeace Nederland en Dunck Loyalty
Hoe verover je weer het hart van je voormalig donateur? Dat is de vraag die centraal staat tijdens de workshop, georganiseerd in samenwerking met Greenpeace Nederland en Dunck Loyalty.
Samen hebben zij een winbackprogramma uitgedacht en uitgerold, om zo op een gepaste manier afscheid te nemen van voormalige donateurs terwijl we hen stap voor stap op een positieve manier opnieuw bij onze organisatie en projecten proberen te betrekken.
Wat kan je verwachten?
- Ervaringen en inspiratie vanuit Greenpeace Nederland
- Interactieve brainstorm over de inrichting van een winbackprogramma
- Tips en tricks: praktische adviezen voor betere resultaten
Praktische informatie
- Datum: donderdag 21 november
- Tijd: 14.00 – 16.00 workshop en vanaf 16.00 de borrel!
- Locatie: kantoor Goede Doelen Nederland
- Kosten: gratis, alleen voor leden van Goede Doelen Nederland
Schrijf je nu in! Er zijn beperkt plekken beschikbaar voor deze workshop. Wacht dus niet te lang!