Marketing & fondsenwerving

Workshop: Hoe verover je weer het hart van je voormalig donateur? Met Greenpeace Nederland en Dunck Loyalty

Hoe verover je weer het hart van je voormalig donateur? Dat is de vraag die centraal staat tijdens deze workshop, georganiseerd in samenwerking met Greenpeace Nederland en Dunck Loyalty.

Samen hebben zij een winbackprogramma bedacht en uitgerold, om zo op een gepaste manier afscheid te nemen van voormalige donateurs en hen stap voor stap op een positieve manier opnieuw bij de organisatie en projecten te betrekken.

Wat kan je verwachten?

  • Ervaringen en inspiratie vanuit Greenpeace Nederland.
  • Interactieve brainstorm over de inrichting van een winbackprogramma.
  • Tips en tricks: praktische adviezen voor betere resultaten.

Praktische informatie:

  • Datum: woensdag 28 mei
  • Tijd: 10.00 – 12.00 uur (inloop vanaf 9.30 uur)
  • Locatie: kantoor Goede Doelen Nederland
  • Kosten: gratis, alleen voor leden van Goede Doelen Nederland
  • Dit is een herhaling van de workshop van 21 november jl., wegens grote belangstelling is deze opnieuw ingepland
  • Aanmelden: via het inschrijfformulier hieronder

Deze workshop zit vol. Door je aan te melden kom je op een wachtlijst.

Inschrijven