Marketing & fondsenwerving

Workshop Van campagne-idee naar geoliede dataverwerking

Op 14 december van 14.00 tot 16.00 uur organiseert Goede Doelen Nederland met Fonds Slachtofferhulp en CRM-leverancier Nexios de workshop Van campagne-idee naar geoliede dataverwerking.

Deze training zit vol! door je aan te melden kom je op een wachtlijst.

De workshop is bedoeld voor fondsenwervers, marketeers en CRM-verantwoordelijken en iedereen die wil weten hoe je jouw jaarplanning met alle campagnes rond werving, upgrades, behoud, etc. via alle kanalen als face-to-face, direct mail, telemarketing, etc. omvormt tot een geoliede machine, waarbij bijna alles automatisch gaat.

Stefan Wegenaar, fondswerver van Fonds Slachtofferhulp, vertelt hoe zijn fondsenwervende programma eruit ziet. Welke campagnes draait hij in een jaar en hoe maakt hij daarvoor optimaal gebruik van hun CRM-systeem. Maxim Kapteijns, oprichter en directeur van Nexios, is leverancier van dat systeem en biedt met zijn team ondersteuning bij het maken van selecties, verwerken van campagne resultaten en verzorgen van rapportages.

Deze training zit vol! door je aan te melden kom je op een wachtlijst.

Aanvullende informatie en aanmelden
De workshop vindt plaats op het Kantoor Goede Doelen Nederland, Amsterdam (James Wattstraat 100, 5e etage). Bekijk de routebeschrijving. De inloop is vanaf 13:45 uur. Na afloop is er nog tijd om na te praten en te netwerken (met een drankje). Deelname is gratis.  Meld je aan via het inschrijfformulier.

Als je vragen hebt, kun je contact opnemen met Jan-Willem de Bruin via debruin@goededoelennederland.nl.

Inschrijven