Marketing & fondsenwerving

Workshop Van campagne-idee naar geoliede dataverwerking

Vanwege de grote belangstelling voor de workshop “Van campagne-idee naar geoliede dataverwerking” herhalen we deze nogmaals op donderdag 21 maart van 14.00 tot 16.00 uur.

Deze workshop is vol, je kan je niet meer aanmelden. Wel kun je je via het inschrijfformulier aanmelden voor de wachtlijst.

De workshop is bedoeld voor fondsenwervers, marketeers en CRM-verantwoordelijken en iedereen die wil weten hoe je jouw jaarplanning met alle campagnes rond werving, upgrades, behoud, etc. via alle kanalen als face-to-face, direct mail, telemarketing, etc. omvormt tot een geoliede machine, waarbij bijna alles automatisch gaat.

Stefan Wegenaar, fondswerver van Fonds Slachtofferhulp, vertelt hoe zijn fondsenwervende programma eruit ziet. Welke campagnes draait hij in een jaar en hoe maakt hij daarvoor optimaal gebruik van hun CRM-systeem. Maxim Kapteijns, oprichter en directeur van Nexios, is leverancier van dat systeem en biedt met zijn team ondersteuning bij het maken van selecties, verwerken van campagne resultaten en verzorgen van rapportages.

Aanvullende informatie en aanmelden
De workshop vindt plaats op het Kantoor Goede Doelen Nederland, Amsterdam (James Wattstraat 100, 5e etage). Kijk hier voor een routebeschrijving. De inloop is vanaf 13:45 uur. Na afloop is er nog tijd om na te praten en te netwerken (met een drankje). Deelname is gratis. 

Deze workshop is vol, je kan je niet meer aanmelden. Wel kun je je via het inschrijfformulier aanmelden voor de wachtlijst.

Inschrijven