Kom op 4 april naar de Impact Fair: de grootste Impact Experience van Europa

Impact fair

De Impact Fair vindt plaats op 4, 5 en 6 april in de Jaarbeurs Utrecht en is bedoeld voor bedrijven, goede doelen, professionals, studenten en iedereen die meer maatschappelijke impact wil maken. Elke dag heeft een ander programma. Donderdag 4 april is de B2B-dag, speciaal voor goede doelen, bedrijven en ZZP’ers, met als thema ‘samen sta je sterker’. Het biedt je de kans om te netwerken, best practices te ontdekken, samenwerkingen aan te gaan en elkaar te inspireren.

Speciaal programma voor leden op 4 april
Voor leden en leveranciers van Goede Doelen Nederland is er op 4 april van 11:00 tot 12:00 uur (ontvangst vanaf 10.30 uur) een speciaal programma. Tjitse Bouwkamp, programmamanager Sustainability bij PostNL, geeft een presentatie over hoe PostNL duurzaamheid implementeert in deze omvangrijke en complexe organisatie. Ook introduceert Margreet Plug, directeur van Goede Doelen Nederland, het gloednieuwe boek ‘Wat maakt goede doelen onmisbaar voor onze samenleving’. Dit boek is door Goede Doelen Nederland uitgegeven en krijg je als bezoeker van het programma mee naar huis. Na het programma is er tijd om de grootste Impact Experience van Europa te verkennen. Om 15.45 uur ben je van harte uitgenodigd voor onze gezellige netwerkborrel in Hangout 1.

Programma op 5 & 6 april
Op vrijdag 5 april is de GenZ dag, gericht op studenten, starters en jonge impactmakers met als thema ‘leiders van de toekomst’. Op zaterdag 6 april is de Publieke dag, een dag voor alle belangstellenden met als thema ‘we hebben iedereen nodig’.

Tickets
De Impact Fair is dagelijks geopend van 10:00 tot 17:00 uur. Leden van Goede Doelen Nederland kunnen gebruikmaken van de kortingscode GoedeDoelenNL-456-50 voor 50% korting op een beursticket. Een ticket voor donderdag 4 april geeft standaard toegang voor alle dagen.

Kijk hier voor uitgebreide informatie over het programma van de Impact Fair.

Bestel hier jouw ticket(s).

Laatste nieuws

Euros geld briefjes 740x320
Onderscheid in risiconiveau stichtingen in derde National Risk Assessment
Tweedekamer
De evaluatie van de giftenaftrek afgerond
Stichting reclame code
Nieuwe Consumenten Adviesraad bij Stichting Reclame Code