Marketing & fondsenwerving
Ze zorgen voor processen die in lijn zijn met de actuele regels voor privacy en consumentenbescherming. Ze kunnen beoordelen wat niet mag binnen de wet- en regelgeving en kunnen daardoor vooral ook aangeven wat wel kan.
DMCC helpt je om de wetgeving (specifiek voor goede doelen) toe te passen en om te zetten in een praktische uitvoering.
Deze diensten biedt DMCC aan onze leden:
- Advies bij ad hoc fonsenwerving compliance vraagstukken, van custom audiences tot het nabellen van geef sms-en
- Check op uw campagnes, privacy- en cookie statements, opt-ins, landingspagina’s en actievoorwaarden
- Analyse van compliance en kwaliteit van uw telemarketing en direct dialogue wervingsgesprekken
- Privacy audits op locatie bij uw leveranciers
- Opstellen van van uw privacybeleid, verwerkersovereenkomsten, werkinstructies
- Implementeren van bewaartermijnen, verwerkingenregister, procedures
- Interne audits op compliance processen
- Privacy bewustwording realiseren via e-learning en inhouse trainingen
- Een interne privacy functionaris opleiden en ondersteunen
Ledenvoordeel
Voor leden van Goede Doelen Nederland hanteert DMCC een gereduceerd tarief.
Bekijk het ledenvoordeel bij de inkoopafspraken (achter de inlog).