DPG Media bereikt met al haar merken maar liefst 91% van de Nederlandse bevolking. Van AD en NU.nl, tot Donald Duck, Libelle en Flow. Van Het Parool en de Volkskrant, tot Qmusic en Independer. Elke dag werken DPG medewerkers hard om de betrouwbaarste media aan te bieden.
De juiste context voor impact
Succesvol adverteren draait om het bereiken van de juiste doelgroep, met de juiste boodschap, via het juiste kanaal, op het juiste moment. Daarom biedt DPG Media een breed multimediaal portfolio van ruim zestig ijzersterke mediamerken die hoofd en hart raken, zowel online als offline. Of het nu gaat om digitale platformen, kranten, magazines of radio, zij hebben de expertise en mogelijkheden om jouw boodschap op de meest effectieve manier te verspreiden. Zo kunnen zij bijdragen aan succesvolle campagnes om merken te versterken. Zij bieden de juiste context voor impact.
Merken
Het portfolio van DPG Media bestaat uit ijzersterke merken zoals het AD, de Volkskrant, Flair, Libelle, NU.nl, vtwonen, Donald Duck, Autotrack en Qmusic. Bekijk hier alle merken.
Adverteren
DPG Media levert passende combinaties en creatieve oplossingen waardoor je als goed doel je doelgroep kunt bereiken. Denk hierbij aan de inzet van print (advertenties, branded content, maar ook het ontwikkelen van magazines), online (bannering, branded content, retargeting, opzetten van performance strategieën) en events (Libelle Zomerweek, Margriet Winterfair en de vt wonen&design beurs).
Ledenvoordeel
Als lid krijg je bovenop de standaard charitatieve korting nog extra korting. Bekijk het ledenvoordeel bij de inkoopafspraken (achter de inlog).