PostNL bezorgt al meer dan 220 jaar post in Nederland. Elke brief legt een zorgvuldig geplande weg af, zodat ze hem op tijd en op de juiste plaats kunnen bezorgen. Om je doelgroep in dit digitale tijdperk nog écht te raken, is post een effectief bewezen medium. PostNL gelooft in de kracht van post als onderdeel van de mediamix. Met post kom je binnen, letterlijk én figuurlijk.
Als lid van van Goede Doelen Nederland kun je deelnemen aan onze collectieve overeenkomst met PostNL, waardoor je tegen zeer scherpe tarieven jouw (partijen)post kunnen versturen. Veel goededoelenorganisaties gingen je al voor. Dus wil je er meer over weten of laten uitrekenen wat jouw organisatie kan besparen? Neem dan contact op met Philip Schellekens van PostNL.
Kun je wat hulp gebruiken bij het optimaliseren van jouw postcampagne? PostNL geeft ook tips en advies – op basis van onderzoek – om het beste uit jouw campagne te halen. Hiervoor kun je gebruikmaken van de volgende diensten van PostNL. Normaal gesproken zijn deze diensten betaald, maar voor onze leden zijn ze gratis:
- Directmailcheck
Laat je mailing beoordelen, inclusief tips en tops, door een marketingexpert van PostNL op basis van jarenlang onderzoek. - Campagne effectmeting
PostNL onderzoekt je postcampagne op reclamebereik, effectiviteit en communicatiekracht. Het geeft zowel bewijslast voor jou intern als nieuwe inzichten ter optimalisatie voor een toekomstige postcampagne. - PostLab inspiratiesessie
Tijdens een PostLab-inspiratiesessie krijg je een 1-op-1 presentatie hoe je post optimaal kunt gebruiken voor het behalen van je marketingdoelstellingen. Je loopt vol inspiratie en nieuwe inzichten de deur uit voor het optimaliseren van jouw postcampagne.
Ledenvoordeel
Er gelden bij PostNL scherpe tarieven voor leden. Bekijk de inkoopcondities hieronder (bij de inkoopafspraak PostNL, achter de inlog).