Socutera zendt spots van Erkende goede doelen uit op NPO 1, 2 en 3. Met een Socutera uitzendweek bereik je gemiddeld 1,5 miljoen kijkers en bespaar je ruim 50% ten opzichte van reguliere zendtijd (Ster).
Bij Socutera zie je elke week een ander goed doel, met vijf vaste uitzendingen (90-95 seconden) én gemiddeld zes korte spots (20-30 seconden) op variabele momenten.
In 2022 is Socutera ruim 80 miljoen keer bekeken. Dat komt neer op 1,5 miljoen kijkers per uitzendweek.
Socutera is een dienst van Goede Doelen Nederland en valt daarom niet onder de inkoopafspraken. Dat betekent dat je geen inkoopbijdrage verschuldigd bent. Lees meer over Socutera.
Ledenvoordeel
Als lid krijg je ruim € 500 korting op een standaardweek of ruim € 150 op een blokweek. Leden betalen bovendien, in verband met de koepelvrijstelling, geen btw (21%).