Gratis services van PostNL voor een optimale postcampagne

De meeste van jullie zijn waarschijnlijk wel op de hoogte van de aantrekkelijke kortingen die onze leverancier PostNL biedt op het verzenden van poststukken. Wij willen echter eveneens je aandacht vragen voor een aantal gratis extra's die wij eveneens met PostNL hebben afgesproken die interessant voor je kunnen zijn.
Het gaat om 3 gratis diensten:
- Marketingspreekuur
- Directmailcheck
- Campagne effect meting
Marketingspreekuur
Het Marketingspreekuur is een op maat gemaakte sessie, afgestemd op jouw specifieke uitdagingen en doelen. Tijdens dit spreekuur ontvang je inspiratie, praktisch advies en waardevolle inzichten waarmee je direct aan de slag kunt. Deze sessie kan je helpen hoe je post effectief kunt inzetten om jouw fondsenwervingmix te versterken.
Een Markeringspreekuur omvat:
- Praktische tips en strategisch advies,gebaseerd op ervaring en onderzoek.
- Verrijking van klantdata voor betere segmentatie en doelgroepbenadering.
- Campagne-effectmetingen voor interne bewijsvoering en optimalisatie.
Directmailcheck
Een ander gratis dienst van PostNL bestaat uit een DM-uiting analyse die door een marketingexpert van PostNL wordt gedaan. Aan de hand van onderzoeksresultaten ontvang je gerichte feedback en praktische adviezen om de omgeving, tekst en call-to-action van jouw DM-uiting verder te optimaliseren. Zo maak je jouw boodschap nog effectiever!
Campagne effect meting
Als laatste biedt PostNL gratis aan om jouw postcampagne grondig te meten op bereik, effectiviteit en communicatie. In samenwerking met onderzoeksbureau MetrixLab brengt PostNL waardevolle inzichten in kaart door de mening van jouw ontvangers te verzamelen. Deze feedback biedt je concrete handvatten om jouw postcampagne verder te verbeteren en je impact te vergroten.
Interesse?
Neem contact op met Philip Schellekens, accountmanager PostNL, via 06 - 51 61 36 71 of philip.schellekens@postnl.nl. Lees meer over PostNL en de (prijs)afspraken die wij hebben gemaakt voor onze leden.