Inkoop

Nieuwe inkoopsamenwerking: Bruis – de IT-partner voor goede doelen

Laptop handen beeld Bruis Unsplash 600x300

Als lid van Goede Doelen Nederland kun je voortaan met ledenkorting gebruik maken van de IT-dienstverlening van Bruis.

Bruis is een onafhankelijke, gespecialiseerde adviseur en beheerder van IT-systemen. Zij ondersteunen vooral organisaties in zorg en fondsenwerving bij hun IT-vraagstukken, IT-implementaties en verzorgen het IT-beheer. Bij Bruis staat niet de techniek, maar de mens centraal. Bruis houdt focus op alle IT-vragen van klanten en fungeert als verlengstuk van de klant.

Ledenkorting
Leden profiteren voortaan van voordelen bij Bruis. Je vindt op onze website (achter de inlog) meer informatie over de tarieven van Bruis en over de diensten die zij gratis leveren aan onze leden.

Ervaringen van andere goede doelen
Bruis heeft een sterke staat van dienst opgebouwd als betrouwbare IT-partner voor zorg- en non-profitorganisaties. Een aantal van onze leden heeft via een referentie laten weten dat zij tevreden zijn over de kwaliteit en samenwerking met Bruis.

Zo zegt Carla Beemer (manager fondsenwerving en informatiemanagement bij het Diabetes Fonds):
"Met Bruis hebben we een betrouwbare samenwerkingspartner die ons echt ontzorgt en ondersteunt. Bij het beheer van onze kantoorautomatisering zorgen ze met hun servicedesk voor snelle en deskundige ondersteuning. Op afstand als dat kan, maar ook wekelijks op locatie voor fysieke werkzaamheden en directe afstemming. Daarnaast maken we regelmatig gebruik van hun kennis en kunde bij specifieke IT-projecten. Als eindverantwoordelijke voor Informatiemanagement en IT is het prettig om een partner te hebben die de externe ontwikkelingen monitort en hun expertise deelt om samen trends en uitdagingen te duiden en op te pakken. Kortom, een succesvolle match!"

Wil je meer weten?
Aarzel dan niet om contact met Bruis op te nemen via Donjali Aeilkema, projectleider bij Bruis. Dit kan via 088-008 47 20 of donjali.aeilkema@bruis.it.

Goede Doelen Nederland heeft met bijna 50 leveranciers ledenvoordeel afgesproken. Deze voordelen zijn exclusief toegankelijk voor leden. Bekijk hier de inkoopafspraken, verdeeld over 10 categorieën. Tarieven en kortingen staan meestal achter de inlog, alleen toegankelijk voor leden.

Laatste ledenberichten

Mensen stoelen ipad ADJ 740x320
Nieuwe inkoopsamenwerking: ADJ – organisatieadvies, talentontwikkeling en werving & selectie
Bedrijfsvoering & financiën
Muller XXL foto dementie 600x300
Nieuwe inkoopsamenwerking: MullerXXL Print & Sign – druk- en printwerk tegen ledentarieven
Communicatie
Factsheet inkoop 2023 740x320
Jaaroverzicht: inkoopafspraken 2023
Inkoop