Scherpe profielanalyse maakt communicatie met donateurs persoonlijker

Via het online platform van Whooz kun je jouw donateurs op basis van hun postcode (eventueel met huisnummer) analyseren op 59 segmenten (zoals Carrièremakers met kids, Stadse Cultuurgenieters en Exclusieve Senioren). Je ontdekt zo welke segmenten het meest voorkomen in jouw achterban. Deze kennis kan je inzetten om de communicatie persoonlijker af te stemmen of om look-a-likes van je huidige donateurs te vinden.

Via het online platform van Whooz kun je jouw donateurs op basis van hun postcode (eventueel met huisnummer) analyseren op 59 segmenten (zoals Carrièremakers met kids, Stadse Cultuurgenieters en Exclusieve Senioren). Je ontdekt zo welke segmenten het meest voorkomen in jouw achterban. Deze kennis kan je inzetten om de communicatie persoonlijker af te stemmen of om look-a-likes van je huidige donateurs te vinden. Het platform is AVG-proof en de gegevens die je op het platform uploadt, worden niet bewaard.

Whooz, leverancier van consumentensegmentatiedata, heeft voor leden een speciale aanbieding om kennis te maken met deze dienst. Ieder lid dat zich voor 1 maart 2022 aanmeldt bij het Goede Doelen Data Platform van Whooz, ontvangt twee gratis profielanalyses ter waarde van 750 euro per stuk.

Aanmelden bij het Goede Doelen Data Platform kan door een e-mail te sturen aan Jan Louwris: jan@whooz.nl of je kunt hier een afspraak plannen in zijn agenda.

NB: dinsdag 25 januari organiseerden we een webinar met Whooz. Je kan het hier terugkijken.

Whooz is sinds eind 2021 partner van Goede Doelen Nederland op het gebied van consumentensegmentatiedata. Leden krijgen korting op de tarieven van Whooz. Lees hier meer over het ledenvoordeel en de tarieven van Whooz. Wil je kennis maken, neem dan contact op met Jan Louwris via jan@whooz.nl of 085 - 029 03 00.

Laatste ledenberichten

Tweedekamer
Consumentenagenda van de minister van EZK
Communities 2
Maak gebruik van onze communities
Kantoor
Op zoek naar nieuwe huurruimte?