Uitkomsten ledentevredenheidsonderzoek

In 2018 is er een groot tevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Doel van het onderzoek was om inzicht te krijgen in het beeld dat leden en stakeholders hebben van Goede Doelen Nederland. Wat vinden zij sterk en wat zijn verbeterpunten? Wat moet Goede Doelen Nederland doen om toegevoegde waarde te (blijven) leveren voor leden? Hoe kan Goede Doelen Nederland relevant blijven voor leden, niet alleen nu, maar ook in de toekomst?

De algehele conclusie van het onderzoek is: de basis is in orde, leden vragen wel meer van Goede Doelen Nederland.

Lees hier alle uitkomsten van het onderzoek.

Laatste ledenberichten

Handen briefjes geld 740x320
Handreiking Verantwoorde Fondsenwerving aangepast
Marketing & fondsenwerving
Informeel kantoor mensen laptop koffie
Jongeren doneren pas als ze vertrouwen hebben
Marketing & fondsenwerving
SOFII logo 740x320
Deel jouw beste fondsenwervingscase met SOFII
Marketing & fondsenwerving