Uitkomsten ledentevredenheidsonderzoek

In 2018 is er een groot tevredenheidsonderzoek uitgevoerd. Doel van het onderzoek was om inzicht te krijgen in het beeld dat leden en stakeholders hebben van Goede Doelen Nederland. Wat vinden zij sterk en wat zijn verbeterpunten? Wat moet Goede Doelen Nederland doen om toegevoegde waarde te (blijven) leveren voor leden? Hoe kan Goede Doelen Nederland relevant blijven voor leden, niet alleen nu, maar ook in de toekomst?

De algehele conclusie van het onderzoek is: de basis is in orde, leden vragen wel meer van Goede Doelen Nederland.

Lees hier alle uitkomsten van het onderzoek.

Laatste ledenberichten

Telemarketing
Strengere handhaving ACM in de telemarketing
Marketing & fondsenwerving
Impactfair
Datingshow Goede Doelen Nederland populair tijdens de Impact Fair
Impact
Basisprincipes digitale weerbaarheid DTC
NCSC en DTC lanceren gezamenlijke basisprincipes voor digitale weerbaarheid
Bedrijfsvoering & financiën