Vernieuwd loyaliteitsonderzoek bij Dunck

Loyalty marketingbureau Dunck heeft hun bestaande onderzoeksmethodiek doorontwikkeld, om de loyaliteitsattitude van donateurs nóg beter in kaart te brengen. Dunck helpt organisaties bij het beter binden en behouden van klanten, variërend van advies tot realisatie. Ze voeren regelmatig loyaliteitsonderzoeken uit onder uiteenlopende doelgroepen, van klanten en abonnees tot donateurs en leden.

Loyalty marketingbureau Dunck heeft hun bestaande onderzoeksmethodiek doorontwikkeld, om de loyaliteitsattitude van donateurs nóg beter in kaart te brengen. Dunck helpt organisaties bij het beter binden en behouden van klanten, variërend van advies tot realisatie. Ze voeren regelmatig loyaliteitsonderzoeken uit onder uiteenlopende doelgroepen, van klanten en abonnees tot donateurs en leden. Door geruime ervaring in de charitatieve sector heeft het bureau in de afgelopen jaren een betrouwbare benchmark weten op te bouwen, die waardevolle inzichten biedt in de goede doelen markt op het gebied van donateursloyaliteit. Dunck heeft haar bestaande onderzoekmethodiek doorontwikkeld, gebaseerd op wetenschappelijk ervaring uit de praktijk en kennis van loyalty specialisten.

Als lid ontvang je 10% korting op het reguliere uurtarief van Dunck. Leden die meedoen aan een onderzoek, nemen bovendien gratis deel aan de Charity Support Score (CSS) Benchmark Rapportage.

Je kan het volledige artikel van Dunck hier lezen. Meer informatie over de samenwerking met onze marketingpartner vind je hier. Meer weten? Neem contact op met Remko Nooijen van Dunck: rnooijen@dunck.nl/06 – 50 93 72 88.

Laatste ledenberichten

Beeld en Geluid gebouw 740x320
Jubileum: 60 jaar Socutera
Communicatie
Integriteit
29 mei: Workshop: Dilemma’s in je werk – het maken van integere afwegingen in de praktijk
Michell Hogendorp Expert Masterclass Kanaalmanagement
Eerste twee Masterclasses Fondsenwerving succesvol afgerond
Marketing & fondsenwerving