Zichtbaar op BNR Nieuwsradio of in het Financieele Dagblad in 2026?
Leden van Goede Doelen Nederland profiteren ook in 2026 van exclusieve ledenvoordelen bij FD Mediagroep.
Met BNR en het FD bereik je een betrokken en beslissingsbevoegd publiek dat waarde hecht aan maatschappelijke impact. Nieuw dit jaar zijn de outstream-video’s in de BNR-app en op BNR.nl.
Mogelijkheden voor leden
- BNR Nieuwsradio: pakketten met gegarandeerde spotvolumes, met inzet over het gehele jaar (spots kunnen tussentijds worden gewisseld).
- Financieele Dagblad: meerdere advertentieformaten of volledige pagina’s; uitingen kunnen worden gewisseld.
- Podcasts: korte spots die breed binnen het podcastnetwerk worden uitgerold, met inzicht in de uitlevering.
- BNR outstream-video’s (nieuw): videoadvertenties die tussen nieuwsartikelen verschijnen en starten zodra ze in beeld komen. Deze afspraak geldt alleen in combinatie met de Socutera Leader.
Bekijk het volledige overzicht van het aanbod en de bijbehorende ledentarieven (achter de inlog).
Wie bereik je?
FD Mediagroep bereikt wekelijks honderden duizenden lezers en luisteraars, waarvan een groot deel actief doneert aan goede doelen. Meer doelgroepinformatie vind je in de infographics (onder Downloads).
Aanmelden
Wil je in 2026 verzekerd zijn van plaatsing? Meld je vóór 31 december 2025 aan bij James Ford (FD Mediagroep) via 06 – 45 69 63 20 of James.ford@fdmediagroep.nl.
Goede Doelen Nederland heeft met circa 50 leveranciers ledenvoordeel afgesproken. Deze voordelen zijn exclusief toegankelijk voor leden. Bekijk alle inkoopafspraken, verdeeld over 10 categorieën. Tarieven en kortingen staan meestal achter de inlog, en zijn alleen toegankelijk voor leden.