Marketing & fondsenwerving

Online kennissessie: Geeftrends in particuliere fondsenwerving (met Data Inside)

We zijn allemaal alweer volop bezig met de eerste acties van 2024, maar hoe is 2023 eigenlijk verlopen? Op 6 februari van 10.00-11.00 uur organiseert Data Inside een online bijeenkomst over geeftrends in particuliere fondsenwerving.

In dit uur nemen Madeleine van der Burg (adviseur fondsenwerving) en Anne Schipper (database marketeer) van Data Inside je mee door de inzichten die zij verzamelt hebben vanuit de markt en geven antwoord op vragen als:

  • Hoe heeft de gemiddelde gift zich ontwikkeld in een jaar vol inflatie?
  • Wat heeft deze inflatie met de totale inkomsten gedaan?
  • Hoe doet de markt het op gebied van face to face?
  • Wat kunnen we leren van Natuur, Milieu, Dieren en andere organisaties?

Data Inside kan deze vragen beantwoorden door middel van een markttrends dashboard. Ruim 40 organisaties delen maandelijks het geefgedrag van hun donateurs, waarmee dit dashboard mogelijk wordt gemaakt. De aandachtsgebieden van deze goede doelen zijn Internationale hulp en mensenrechten; Gezondheid; Welzijn; Natuur, Milieu en Dieren; Religie en levensbeschouwing.

Dit en meer op 6 februari. Iedereen die interesse heeft in dit onderwerp is van harte welkom! Aan het einde krijg je nog de mogelijkheid om je eigen vragen te stellen.

We vinden het leuk als je er bent. Mocht het toch niet uitkomen? Meld je dan toch aan, dan krijg je achteraf een opname toegestuurd.