Leden over de inkoopafspraken

Lees meer over ervaringen van leden met onze leveranciers.


Vogelbescherming Nederland over de samenwerking met onze leverancier DMCC:

"Onze DMCC Remote Privacy Officer is echt betrokken bij onze organisatie en helpt ons met het vinden van praktische en haalbare oplossingen voor privacy vraagstukken.


Vogelbescherming Nederland


Anneke Salden van de Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij (KNRM) over de samenwerking met onze leverancier Kentaa:

"Kentaa is een compleet platform, waarbij goed is nagedacht over de customer journey m.b.t. crowdfunding. Vanaf de kennismaking is de samenwerking goed geweest, zowel technisch als qua service. De Kentaa medewerkers zijn enorm klantgericht, enthousiast, geen vraag is te gek. Het is echt een topteam.’ Ze hebben intrinsieke passie, terwijl andere platforms vaak enkel een product verkopen. En Kentaa is niet duurder dan andere platforms."

Anneke Salden van de KNRM
Sandra Wolthers, projectassistent Simba Familiezorg bij SOS Kinderdorpen, over de samenwerking met onze leverancier TT3P:

"Voor Simba Familiezorg, een programma van SOS Kinderdorpen, heeft TT3P een 0-meting NTA 7516 (veilig mailen voor zorgprofessionals) uitgevoerd. Daarbij is onderzocht met welke voorwaarden Simba compliant was en aan welke voorwaarden nog moest worden voldaan. In het vervolg van de audit heeft TT3P geholpen met het vormen en documenteren van informatiebeveiligingsbeleid en heeft TT3P geadviseerd bij de implementatie van een veilige mailoplossing.
Wij hebben prettig samengewerkt met TT3P rondom onze informatiebeveiliging en het behalen van onze NTA7516 certificering."
TT3p cybersecurity
Lon Claessen, fundraiser bij Nationaal Fonds tegen Kanker, over de samenwerking met onze leverancier Whooz:

"We waren op zoek naar een partner op gebied van DM en adresvalidatie en hebben in Whooz meer dan dat gevonden. Whooz heeft een grondige aanpak en frisse kijk op hoe je als goed doel je DM-activiteiten kunt optimaliseren. Ze hebben op basis van onze eigen donateurs bestand een score model gebouwd voor heel Nederland, waarmee we ruim vier keer zoveel kans hebben om een donateur te vinden dan random. De resultaten zijn veelbelovend, niet alleen halen we een mooie response op de mailings, maar Whooz weet ook de 'veelgevers' te vinden door hun uitgebreide responseanalyses en scherpte van hun analistenteam. En dat voor een lagere prijs dan we gewend waren, dus al met al zijn we zeer tevreden!"

Carla Beemer, manager fondsenwerving en informatiemanagement bij Diabetes Fonds, over de samenwerking met Bruis:

"Met Bruis hebben we een betrouwbare samenwerkingspartner die ons echt ontzorgt en ondersteunt. Bij het beheer van onze kantoorautomatisering zorgen ze met hun servicedesk voor snelle en deskundige ondersteuning. Op afstand als dat kan, maar ook wekelijks op locatie voor fysieke werkzaamheden en directe afstemming. Daarnaast maken we regelmatig gebruik van hun kennis en kunde bij specifieke IT-projecten. Als eindverantwoordelijke voor Informatiemanagement en IT is het prettig om een partner te hebben die de externe ontwikkelingen monitort en hun expertise deelt om samen trends en uitdagingen te duiden en op te pakken. Kortom, een succesvolle match!"

Wouter Klootwijk, (manager fondsenwerving & communicatie bij CARE Nederland), over de samenwerking met onze leverancier SDIM:

"Ik ben met name tevreden over de kwaliteit van het werk en de manier waarop SDIM samenwerkt. Ook al zijn we niet een partij met een mega-budget, we voelen ons zeer serieus genomen; er is een grote mate van betrokkenheid. De terugkoppeling van resultaten en het geven van (proactief) advies is van hoog niveau. Wat betreft prijs- kwaliteit scoort SDIM goed. Ik raad SDIM dan ook ten zeerste aan!"
Martine van der Heul (Milieudefensie), over de samenwerking met Dunck Loyalty:

‘‘Niets meer dan lof voor het team van Dunck. Wij zijn erg tevreden over het loyaliteitstraject dat wij samen met Dunck hebben mogen voltooien. Hele prettige samenwerking, alles precies volgens planning en vooral het enthousiasme van het team van Dunck spat ervan af. Bij een nieuw vraagstuk rondom loyaliteit zal ik geen moment aarzelen om weer contact op te nemen met Dunck. Dunck, een absolute aanrader!’’

Sjoerd Zwanenburg (directeur Stichting Overleven met Alvleesklierkanker/Support Casper), over de samenwerking met We Know Public:

"Bij het ontstaan van de vacature Marketing en Communicatieadviseur, hadden wij de behoefte om 'ontzorgd' te worden bij de werving en selectie van kandidaten: goede voorselectie en dus minder werk voor onze kleine organisatie.

Wij werden getipt door een oud-collega die ons wees op de samenwerking tussen Goede Doelen Nederland en We Know Public, tegen aantrekkelijke voorwaarden.
Wij kijken terug op een heel positieve samenwerking: goede communicatie, snelle reactietijd en kwalitatief goede kandidaten. Echt samenwerken als 'partners in business': kwaliteit, snelheid en value for money. Inmiddels is onze Marketing Communicatieadviseur al een maand bij ons aan de slag."