Hoe donateursgericht is fondsenwervend Nederland?

Alle goede doelen zijn van harte welkom om mee te doen aan de tweede editie van het onderzoek ‘Hoe donateursgericht is de fondsenwerving in Nederland?’.

Met dit onderzoek willen we meten of de verandering naar meer donateursgerichte fondsenwerving daadwerkelijk plaats vindt. ‘De Toekomst van Fondsenwerving’ organiseert dit onderzoek jaarlijks in samenwerking met Dunck Loyalty Marketing en Goede Doelen Nederland. Ben jij ook benieuwd naar de verschillen ten opzichte van vorig jaar? Doe dan mee met het onderzoek. Klik hier en vul de vragen in.

Tijdens een ‘Laatste dinsdag van de maand kennissessie en netwerkborrel’ op 24 september bij Goede Doelen Nederland delen we de resultaten van het dit onderzoek met onze leden.

Lees hier meer over de resultaten van vorig jaar.

Laatste ledenberichten

Handen briefjes geld 740x320
Handreiking Verantwoorde Fondsenwerving aangepast
Marketing & fondsenwerving
Informeel kantoor mensen laptop koffie
Jongeren doneren pas als ze vertrouwen hebben
Marketing & fondsenwerving
SOFII logo 740x320
Deel jouw beste fondsenwervingscase met SOFII
Marketing & fondsenwerving