Nieuwe inkoopsamenwerking: Whooz, segmentatiedata voor gerichte en persoonlijke communicatie

Wij zijn een inkoopsamenwerking aangegaan met Whooz, leverancier van consumentensegmentatiedata. De consumentendata van Whooz kan worden ingezet voor het vinden van nieuwe donateurs en voor het uitbouwen en optimaliseren van huidige donateurs.

Via het online platform kun je jouw donateurs op basis van hun postcode (eventueel met huisnummer) analyseren op 59 segmenten (zoals Carrièremakers met kids, Stadse Cultuurgenieters en Exclusieve Senioren). Je ontdekt zo welke segmenten het meest voorkomen in jouw achterban. Deze kennis kan je inzetten om de communicatie af te stemmen op de segmenten of om look-a-likes van je huidige donateurs te vinden. Het platform is AVG-proof en de gegevens die je op het platform uploadt, worden niet bewaard.

Leden krijgen vanaf nu korting op alle diensten van Whooz. Een overzicht van de diensten, de kortingen en de tarieven vind je hier terug (de tarieven staan achter de inlog). Daar vind je ook een lijst met alle segmenten en de bijbehorende kenmerken (o.a. demografische en lifestyle kenmerken).

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Jan Louwris van Whooz via 085 - 029 03 00 of jan@whooz.nl.

Goede Doelen Nederland heeft met 50 leveranciers ledenvoordeel afgesproken. Deze zijn exclusief toegankelijk voor leden. Je vindt de inkoopafspraken hier, verdeeld over 9 categorieën. Tarieven en kortingen staan meestal achter de inlog.

Laatste ledenberichten

Detron Oaktree logo 600x300
Nieuwe inkoopsamenwerking: zakelijke mobiele telefonie via Detron en Oaktree Group
Inkoop
Gekleurde handjes
Nieuwe ledentarieven voor de inzet van trainees via High Select
Inkoop
Tweedekamer
Consumentenagenda van de minister van EZK