Socutera

Socutera brengt goede doelen in beeld. Iedere week staan bij Socutera één of meerdere goede doelen centraal op NPO 1, 2 en 3. In 2015 is er ruim 66 miljoen keer afgestemd op onze uitzendingen. Een miljoen meer dan het jaar daarvoor. Per week keken er gemiddeld 1,27 miljoen mensen (brutobereik*) naar de uitzendingen van Socutera.

Socutera maakt zelf geen tv-programma’s, maar stelt zendtijd beschikbaar aan goede doelen. Wekelijks hebben wij vijf vaste uitzendingen van anderhalve minuut en een aantal 30 seconden-spots op variabele momenten. In 2015 hadden we een gemiddelde van 12 uitzendmomenten per week. De besparing die goede doelen maakten, ten opzichte van reguliere inkoopkosten, was maar liefst 75% (zie factsheet 2015).

Heb je interesse in uitzenden via Socutera? Op deze pagina lees je meer over de uitzendmogelijkheden. Direct een uitzendweek reserveren kan door het reserveringsformulier in te vullen.

Socutera is een dienst van Goede Doelen Nederland.

 

* Het brutobereik is het totaal aantal contacten binnen de doelgroep bij een serie uitzendingen. In tegenstelling tot nettobereik worden personen die meerdere malen zijn bereikt ook meerdere keren meegeteld. Brutobereik kan zowel in absoluten als in procenten worden uitgedrukt en kan worden berekend voor een reeks programma's, tijdvakken en / of commercials.

Deze week op socutera

Leprastichting

Stel een vraag

Eveline Roux

Socutera en GEEF-mobiel
020 - 422 99 77
Email
Onderwerpen Socutera
Klap menu uit
Gerelateerde Ledenberichten

Socutera: nieuw tijdstip dinsdaguitzending

Socutera heeft vijf vaste uitzendmomenten per w

Socutera breidt haar wekelijkse...

Socutera biedt een doeltreffende manier om je i

Actuele informatie over projecten en activiteiten van goede doelen

Goededoelen.nl

Lees meer