Impact Fair brengt impact-makers samen in de Jaarbeurs Utrecht

Impact fair

De Jaarbeurs in Utrecht was op 4, 5 en 6 april het levendige toneel van de Impact Fair.Deze beurs bracht bedrijven, goede doelen, initiatieven en individuen samen die zich op allerlei manieren inzetten voor maatschappelijke impact. De Impact Fair bood een platform voor het delen van kennis, het stimuleren van samenwerkingen en het inspireren van bezoekers om actie te ondernemen voor een betere toekomst.

Van startups tot grote bedrijven, van particuliere initiatieven tot goede doelen, de aanwezigen illustreerden de grote diversiteit van de sector en verscheidenheid aan inspanningen die worden gedaan om positieve verandering te realiseren in onze samenleving.

Goede Doelen Nederland op de Impact Fair
Tijdens de B2B-dag op 4 april, speciaal voor leden en leveranciers van Goede Doelen Nederland, gaf Tjitse Bouwkamp, programmamanager Sustainability bij onze leverancier PostNL, een boeiende presentatie over de manieren waarop PostNL duurzaamheid implementeert in een omvangrijke en complexe organisatie. Tjitse legde o.a. uit dat verreweg de meeste post en brievenbuspakjes te voet of met de fiets worden bezorgd. PostNL bezorgt op meer dan 95% van de adressen emissievrij. Hiermee heeft PostNL het groenste landelijk dekkende bezorgnetwerk van Nederland!

Daarnaast presenteerde Margreet Plug, directeur van Goede Doelen Nederland, de gloednieuwe publicatie ‘Wat maakt goede doelen onmisbaar voor onze samenleving’. Dit boek, uitgegeven door Goede Doelen Nederland, kregen alle bezoekers van het programma mee naar huis. Meer informatie over de publicatie, vind je hier.

Laatste nieuws

Euros geld briefjes 740x320
Onderscheid in risiconiveau stichtingen in derde National Risk Assessment
Tweedekamer
De evaluatie van de giftenaftrek afgerond
Stichting reclame code
Nieuwe Consumenten Adviesraad bij Stichting Reclame Code