Invoering opt-in telemarketing 1 juli

Nog een kleine week en dan wordt het opt-in regiem voor telemarketing ingevoerd. De invoering gaat gepaard met een verruiming van het begrip klantrelatie voor goede doelen. Wat betekent dit in de praktijk? We hebben de belangrijkste wijzigingen en de meest gestelde vragen over de invoering van de opt-in per 1 juli op een rijtje gezet in een Q&A.

Ook hebben we nog een leestip. Op de datum van de invoering verschijnt het boek ‘Bel Me Wél’. Een boek geschreven door Patrick Jordens met bouwstenen voor succesvolle telemarketing na de wetswijziging en antwoorden op vragen als wat mág, wat kán en wat wérkt?

De Q&A over de opt-in telemarketing vind je hier.
Het boek ‘Bél Me Wél’ kun je nu al bestellen via deze link.

Laatste nieuws

Mijn eenmalige gift
Na bijna een jaar Mijn eenmalige gift: resultaten ronduit positief
BOOST en KNDSB
Twee nieuwe leden bij Goede Doelen Nederland
Find N Fund
FindNFund koppelt goede doelen en fondsen aan elkaar