Invoering opt-in telemarketing 1 juli

Nog een kleine week en dan wordt het opt-in regiem voor telemarketing ingevoerd. De invoering gaat gepaard met een verruiming van het begrip klantrelatie voor goede doelen. Wat betekent dit in de praktijk? We hebben de belangrijkste wijzigingen en de meest gestelde vragen over de invoering van de opt-in per 1 juli op een rijtje gezet in een Q&A.

Ook hebben we nog een leestip. Op de datum van de invoering verschijnt het boek ‘Bel Me Wél’. Een boek geschreven door Patrick Jordens met bouwstenen voor succesvolle telemarketing na de wetswijziging en antwoorden op vragen als wat mág, wat kán en wat wérkt?

De Q&A over de opt-in telemarketing vind je hier.
Het boek ‘Bél Me Wél’ kun je nu al bestellen via deze link.

Laatste nieuws

Plant n boom
Nieuw lid Goede Doelen Nederland
Henri mandemaker
De waarde van goede doelen: inspireer en informeer
Influencer
Influencermarketing: certificaat en register