Orchestra: nieuwe inkoopsamenwerking
Recent zijn wij een inkoopsamenwerking aangegaan met Orchestra, specialist op het gebied van financieel-administratieve processen voor goede doelen. Dit betekent mooie kortingen op de diensten van Orchestra waarvan jij als lid gebruik kunt maken.
Orchestra neemt met behulp van hun veilige online kantooromgeving ‘Mijn Orchestra’ alle verplichte handelingen voor het inrichten van bestuur, toezicht, regelgeving, beheer en administratie uit handen van goededoelenorganisaties. Van de governance rondom je betalingsverkeer tot het opstellen van een jaarrekening conform alle vereisten. Het goede doel behoudt daarbij zelf de regie. Zo wordt de administratieve organisatie geborgd en kunnen kosten worden bespaard (o.a. op overhead).
De dienstverlening van Orchestra is geschikt voor zowel kleine als (middel)grote organisaties. Een aantal leden maakt er al gebruik van, waaronder Het Huidfonds en Stichting ALS Nederland. Ben je al klant bij Orchestra, dan raad ik je aan om contact op te nemen met je contactpersoon bij Orchestra om ervoor te zorgen dat onze voordelen ook voor jouw organisatie gelden.
Als je meer wilt weten over Orchestra, hun diensten en hun tarieven, dan kun je deze hier vinden. Je kunt ook contact opnemen met Tanja Haremaker van Orchestra via telefoonnummer 06 - 51 99 05 27. Zij kan meedenken hoe jouw organisatie kosten kan besparen middels het gebruik van hun online kantooromgeving. Tanja is overigens ook een van onze deskundigen van de Helpdesk.