Marketing & fondsenwerving

Whitepaper van PostNL over het belang van personalisatie in direct mail direct mail 

Je wilt met je direct mail opvallen en een positieve beleving van je merk versterken. PostNL schreef een whitepaper over hoe je dit kan doen en welk effect personalisatie in direct mail kan hebben. Met gerichte en relevante personalisatie val je op, trek je de aandacht en maak je de lezer nieuwsgierig om verder te kijken en actie te ondernemen. Het draagt bij aan een positieve beleving van je merk en het versterkt de relatie.

Ook sprak PostNL met de Hartstichting over hoe zij invulling geven aan direct mail. Inge Ruijgt, marketingcoördinator bij de Hartstichting: “Een direct mail moet wel een doel dienen. Onze insteek is vaak informatief en doelgericht. We willen ons budget natuurlijk zo veel mogelijk inzetten voor onderzoek. De doelstelling van de direct mail is vervolgens bepalend voor de vorm. Natuurlijk moet de vormgeving aansluiten bij onze huisstijl. Daarbij hebben we de mazzel dat het rood uit ons logo ook een opvallende signaalkleur is. Hier maken we natuurlijk dankbaar gebruik van.” Lees hier het hele verhaal.

PostNL is partner van Goede Doelen Nederland op het gebied van postverzending. Leden betalen voordelige tarieven voor het versturen van post. Lees meer over het ledenvoordeel. Wil je kennis maken met PostNL, neem dan contact op met Philip Schellekens via philip.schellekens@postnl.nl of 06 - 51 61 36 71.

Laatste ledenberichten

Gekleurde handjes
Beëindiging inkoopsamenwerking met BCS/Apployed
Inkoop
Goede doelen samen The Social Handshake 740x320
Nieuwe inkoopsamenwerking met The Social Handshake – LoonGift
Inkoop
Nationale vrijwilligersprijzen 2024 740x320 jpg
Nationale Vrijwilligersprijzen 2025 in teken van verbinding
Vrijwilligersmanagement