Profiel: Judith van Dalen
Shared Service HR

Mijn naam is Judith van Dalen. Ik ben woonachting in Heerenveen met mijn man en 3 kinderen. In mijn vrije tijd ben ik graag sportief bezig, doe ik graag leuke dingen met vrienden en in de zomer varen we veel op de Friese wateren.
In mijn werk ben ik een enthousiaste en gedreven HR-professional, met ruime ervaring binnen verschillende organisaties, waaronder zowel overheidsinstanties, onderwijs, als ook de zorg. Mijn coachende vaardigheden en manier van communiceren kenmerken zich door openheid, zakelijkheid en oprechte betrokkenheid richting de mens. Mijn adviesstijl is helder, concreet en daadkrachtig. Ik kan snel schakelen, ben positief kritisch ingesteld en analytisch sterk. In mijn dagelijkse werk maak
ik graag gebruik van een gezonde dosis humor.
In de afgelopen jaren heb ik meerdere opdrachten mogen vervullen op het gebied van HR. Vanwege mijn ruime ervaring binnen HR en mijn persoonlijke inbreng, word ik zowel op tactisch als op strategisch niveau ingezet. En beide vind ik erg leuk om te doen!
Veel van de operationele werkzaamheden kan ik vrijwel direct zelfstandig oppakken, waardoor de leidinggevende zich al snel ontzorgd voelt. Ik heb veel ervaring met werkzaamheden op het gebied van bijvoorbeeld werving- en selectie, arbeidsvoorwaarden en verzuim. Daarnaast zit mijn expertise ook heel erg op alles wat speelt rondom (dis)functioneren. Dat is ook waarom ik destijds de opleiding van mediator heb gedaan en meer recent ook die van vertrouwenspersoon. Ik ben graag in contact met de mensen en vind het belangrijk om, vanuit verbinding, zowel voor de organisatie als voor de medewerker in kwestie, de juiste interventie toe te passen. Daarbij ondersteun ik de leidinggevende graag in het voeren van het goede gesprek en de eventuele verslaglegging.
En aan de andere kant vind ik het ook ontzettend interessant om op strategisch niveau in gesprek te zijn met directie of MT-managers. Ik heb zowel teamleiders, als afdelingshoofden als ook gemeentesecretarissen en directeuren mogen ondersteunen en adviseren op het gebied van HR.
Naast mijn werk als interim P&O Adviseur, ben ik extern vertrouwenspersoon voor diverse organisaties. In deze rol is het erg belangrijk om goed te luisteren, door te vragen en gezamenlijk op zoek te gaan naar een passende vervolgstap. Daarvoor moet ik als persoon niet alleen empathisch zijn, maar ook helder en duidelijk kunnen communiceren. Deze vaardigheden pas ik ook toe in mijn werk als P&O Adviseur.
Wil je mij inschakelen? Neem dan contact op met Jan-Willem de Bruin via debruin@goededoelennederland.nl of 020 422 99 77.