Hoe bereik je generatie Z via social media en betrek je ze bij je goede doel?

Nick Koppen en Puck Timmersmans (Flik Flak Agency)

Over de sessie
In deze presentatie nemen Nick en Puck je mee op een boeiende reis door hun ervaringen met het creëren van awareness, zowel voor goede doelen als andere doeleinden. Ontdek hoe ze met een flinke dosis creativiteit doelgroepen op moderne social media-platformen weten te bereiken en overtuigen. Leer hoe je mensen kunt aanzetten tot doneren en vooral het meegeven van een belangrijke boodschap: Jij kan het verschil maken met je donatie. Daarnaast bieden ze inzicht in de platforms waar Gen Z actief is en hoe je deze generatie via social media kunt betrekken bij maatschappelijke initiatieven. Tot slot delen Nick en Puck hoogtepunten, essentiële leerpunten en waardevolle ervaringen uit hun werk met het publiek.

Over de sprekers
Nick Koppen
en Puck Timmermans werken bij Flik Flak, een social media agency die organisaties helpt met het bereiken van gen z. Puck (22) is een content creator op YouTube, Twitch en TikTok die deel heeft uitgemaakt van meerdere livestreamprojecten met als doel om geld op te halen voor goede doelen. Nick (27) werkte voor merken als DHL Parcel, PSV Eindhoven en de World Padel Tour Amsterdam Open. Mensen bereiken, raken en beïnvloeden door middel van de nieuwste social trends, technieken en online platformen is wat zij het liefst doen.