Krapte op de arbeidsmarkt. Hoe werf je fondsenwervers (en ander talent)?

Joep van de Voort en Majella Mulder (We Know Public)

Over de sessie
Tijdens onze workshop nemen wij je mee in zes algemene trends, zoals feminisering en robotisering, die spelen in de westerse wereld. Deze trends projecteren wij op werving, en specifiek op het werven van fondsenwervers. De hoofdvraag is: hoe kun je trends gebruiken in de werving? In een interactieve sessie gaan we van macro naar micro met als eindresultaat een verslag met concrete tips die je kunt gebruiken voor het werven van fondsenwervers.

Over de sprekers
Wij zijn Majella Mulder en Joep van de Voort, oprichters van We Know Public. Samen hebben wij zo’n 20 jaar ervaring in recruitment. We Know Public bemiddelt communicatieprofessionals, marketeers en fondsenwervers bij maatschappelijke organisaties. Dit doen wij met open vizier en met plezier vanuit de overtuiging dat het leven niet zo ingewikkeld hoeft te zijn. Werk gaat ergens over. Het gaat over veel meer dan alleen een inkomen. Zeker bij non-profit organisaties, waarbij het uiteindelijk altijd gaat over mens, dier of aarde, speelt intrinsieke motivatie een belangrijke rol. Wij nemen ons werk serieus, want ook ons werk gaat ergens over. Onze glimlach krijg je cadeau!