Commissie Face-to-Face werving
De Commissie Face-to-Face werving bestaat uit een afvaardiging van leden die huis-aan-hui-s en straatwerving inzetten als wervingskanaal.
Omschrijving
Binnen Goede Doelen Nederland zet de Commissie Face-to-Face werving zich in voor een toekomstbestendige inzet van huis-aan-huis- en straatwerving. De commissie voorziet Goede Doelen Nederland van input uit de praktijk, is een klankbord met betrekking tot de wet- en regelgeving en denkt mee over het opleidingsaanbod.
Zelfregulering, zelfreflectie én ‘de donateur centraal’ zijn belangrijke pijlers bij de inzet van huis-aan-huiswerving. De commissie adviseert vanuit deze pijlers en is een belangrijk klankbord in het contact met de Stichting Regulering Huis-aan-huiswerving (RHW). De commissie denkt mee over ledenbijeenkomsten over Fieldmarketing, adviseert bij vraagstukken over huis-aan-huis- en straatwerving en werkt mee aan de jaarlijkse Benchmark.
Commissieleden
- Anika de Groot (Goede Doelen Nederland)
- Julee Blom (Amref)
- Linde de Wit (Artsen zonder Grenzen)
- Michell Hogendorp (Plan International NL
- Margreet Plug (Goede Doelen Nederland)
- Michiel Ulrich (Ouderenfonds)
- Pieter Lividikos (Unicef)
- Rolf Victorie (Prinses Beatrix Spierfonds)