Commissie Face-to-Face werving

De Commissie Face-to-Face werving bestaat uit een afvaardiging van leden die huis-aan-hui-s en straatwerving inzetten als wervingskanaal.

Omschrijving

Binnen Goede Doelen Nederland zet de Commissie Face-to-Face werving zich in voor een toekomstbestendige inzet van huis-aan-huis- en straatwerving. De commissie voorziet Goede Doelen Nederland van input uit de praktijk, is een klankbord met betrekking tot de wet- en regelgeving en denkt mee over het opleidingsaanbod.

Zelfregulering, zelfreflectie én ‘de donateur centraal’ zijn belangrijke pijlers bij de inzet van huis-aan-huiswerving. De commissie adviseert vanuit deze pijlers en is een belangrijk klankbord in het contact met de Stichting Regulering Huis-aan-huiswerving (RHW). De commissie denkt mee over ledenbijeenkomsten over Fieldmarketing, adviseert bij vraagstukken over huis-aan-huis- en straatwerving en werkt mee aan de jaarlijkse Benchmark.

Commissieleden

  • Anika de Groot (Goede Doelen Nederland)
  • Julee Blom (Amref)
  • Linde de Wit (Artsen zonder Grenzen)
  • Michell Hogendorp (Plan International NL
  • Margreet Plug (Goede Doelen Nederland)
  • Michiel Ulrich (Ouderenfonds)
  • Pieter Lividikos (Unicef)
  • Rolf Victorie (Prinses Beatrix Spierfonds)