Marketing & fondsenwerving

Miljoenen burgers zetten zich dagelijks in voor maatschappelijke doelen. Als vrijwilliger, als gever, als lid van een vereniging of kerk. Via een goed doel of een vermogensfonds of door mee te spelen in een goededoelenloterij. De impact is groot. Ons land en grote delen van de wereld zouden er heel anders uitzien zonder de inzet en steun van deze burgers en organisaties. Het is een energieke sector die oplossingen vindt voor maatschappelijke vraagstukken en bovendien zorgt voor maatschappelijke binding en actief burgerschap. Tegelijkertijd verandert de omgeving snel. Zo ook de behoeften en het gedrag van donateurs en organisaties die de idealen van goede doelen delen. Dit heeft consequenties voor de wijze waarop goede doelen marketing en fondsenwerving bedrijven. Het binden van onze donateurs en andere relaties wordt voor goede doelen steeds belangrijker en dit speelt tegenwoordig bij elk goed doel.

ONDERSTEUNING
Goede Doelen Nederland ondersteunt haar leden in het verduurzamen en vernieuwen van hun marketing en fondsenwerving. In afstemming met de Commissie Marketing wordt gewerkt aan diverse speerpunten op het gebied van marketing en fondsenwerving. Te midden van allerlei verandering zoeken we samen naar nieuwe vormen van verbinden. Een frisse kijk op loyaliteit en behoud speelt daarbij een belangrijke rol. 

De belangrijkste thema's op onze agenda:

Stel een vraag

Christine van Blitterswijk

beleidsmedewerker Marketing & Fondsenwerving
020 - 422 99 77
Email
Bekijk ook
Klap menu uit
Gerelateerd Nieuws

Nieuwe netwerken voor leden:...

Goede Doelen Nederland heeft twee nieuwe netwer

Introductie nieuwe pin collectebus

Op 31 augustus lanceerde 21 erkende goede doele

Reserveren zendtijd Socutera 2018 kan vanaf...

De inschrijving voor zendtijd in 2018 is vanaf

Gerelateerde Ledenberichten

Tijdelijk 25% korting op trainingen van...

LECTRIC, opleider op het gebied van online mark

Goede Doelen Gids 2018 in de maak!

Binnen 2 weken krijgen leden – zoals ieder jaar

Aankondiging: Laat je Erkenning zien!

Half oktober start de campagne ‘Geef gerust’ om