Marketing & fondsenwerving

De markt van goede doelen staat onder druk. De idealen van goede doelen zijn relevanter dan ooit. Goede doelen hebben de samenleving veel te bieden en de geefbereidheid in Nederland is nog steeds relatief groot. Tegelijkertijd verandert de omgeving snel. Zo ook de behoeften en het gedrag van donateurs en organisaties die de idealen van goede doelen delen. Dit heeft consequenties voor de wijze waarop goede doelen marketing en fondsenwerving bedrijven.

ONDERSTEUNING
Goede Doelen Nederland ondersteunt haar leden in het verduurzamen en vernieuwen van hun marketing en fondsenwerving. In afstemming met de Commissie Marketing wordt gewerkt aan een innovatieprogramma, waarin diverse onderwerpen op het gebied van marketing en fondsenwerving aan bod komen. Temidden van allerlei verandering zoeken we samen naar nieuwe vormen van verbinden. Een frisse kijk op loyaliteit en behoud speelt daarbij een belangrijke rol. Daarnaast werken de Commissie Marketing en Werkgroep Direct Dialogue aan duurzame inzet van de diverse Direct Dialogue kanalen. 

De belangrijkste thema's op onze agenda:

Stel een vraag

Christine van Blitterswijk

Beleidsmedewerker Marketing & Fondsenwerving
020 - 422 99 77
Email
Bekijk ook
Klap menu uit
Gerelateerd Nieuws

CBF doet onderzoek naar Bright Future...

Het CBF doet onderzoek naar de activiteiten van

Oproep: Goede doelen zoeken vernieuwende...

Goede Doelen Nederland doet namens 13 grote goe

Regels voor werving op straat en aan de deur

Per 1 januari 2016 is de

Gerelateerde Ledenberichten

Inspiratiesessie Innovatie met Steven van...

Op donderdag 28 september vindt de eerste bijee

DMCC webinar over de implementatie van de...

De compliance partner (DMCC) van Goede Doelen N

Pilot platform voor informatie en planning...

De branchevereniging van bureaus voor donateurs

Gerelateerde bijeenkomsten
Inspiratiesessie Werkgroep...

locatie: Goede Doelen Nederland