Helpdesk

In een organisatie kunnen vragen rijzen, waarvoor specialistisch advies nodig is. Dat kunnen vragen op het juridische vlak zijn, over good governance of vragen over betalingsverkeer bijvoorbeeld. Leden die een specialistische vraag hebben, kunnen direct of via Goede Doelen Nederland in contact komen met een deskundige. De experts geven anderhalf uur gratis advies, over het algemeen voldoende voor beantwoording van de vragen. De deskundigen zorgen voor een snelle en accurate afhandeling.

Goede Doelen Nederland werkt op vijf gebieden met experts samen. Alle deskundigen hebben zich op persoonlijke titel aan de Helpdesk verbonden.​

Stel een vraag

Anjelène van Vliet

beleidsmedewerker
06- 52 34 50 47
Email
Vakgebieden
Gerelateerde Ledenberichten

NVM en VBO plaatsen modellen bij "specifieke...

Wanneer goede doelen erfgenaam of legataris zij

Nieuwe deskundige voor de Helpdesk Goede...

Tanja Haremaker, registeraccount bij Mazars, is

Interview: Helpdeskdeskundigen Machiel en...

Drie jaar geleden is Goede Doelen Nederland een

Gerelateerde bijeenkomsten
Kennissessie 'ontwikkelingen...

locatie: Goede Doelen Nederland